PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu

  • masa pelepasan:2024-04-02 20:17:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:583
  • Penerangan pantas:

    Polotsk,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,PolotskDimensi garis luar bagi pengubah jen

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,PolotskDimensi garis luar bagi pengubah jenis kering 2500kVA, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

PolotskApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila sampel minyak digunakan, perhatikan perkara-perkara berikut:


PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Perkhidmatan pertamaUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu



Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

PerincianMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m,PolotskPengubah Grid, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

PolotskDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

PolotskMaklumat produk lain
  • Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

    Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

  • WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

    WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

  • WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

    WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

  • WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

    WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

  • PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

    PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

  • Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

    Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

    Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

  • PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

    PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

  • segera:Peringatan: Maklumat PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu memberi anda PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu oleh syarikat kami, perkhidmatan PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu. PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PolotskManufacturing standard of dry type transformerApa itu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!